ژاوي فوتبال عربستان را دست انداخت!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 اين هافبک طراح درباره اين سوال که سطح يورو بالاتر است يا جام جهاني جوابي را داد که سعودي‌ها را خشمگين کرد. 
او گفت: بر اين باورم که جام ملت‌هاي اروپا سخت‌تر و معتبرتر است، چرا که در آن تيم‌هاي ضعيفي همچون عربستان و هندوراس وجود ندارند. تفاوت بين جام ملت‌هاي اروپا با جام جهاني به سطح تيم‌هاي شرکت کننده بر مي‌گردد. در رقابت‌هاي جام جهاني تيم‌هاي همچون عربستان و هندوراس وجود دارند که به راحتي مي‌توان از سد آن‌ها گذشت و به پيروزي رسيد اما در جام ملت‌هاي اروپا سطح تمام تيم‌ها خوب است و هيچ تيمي از پيش باخته نيست. گذشته از اين در جام جهاني 32 تيم شرکت مي‌کنند، اين در حالي است که در رقابت‌هاي يورو تنها 16 تيم حضور دارند و همه آن‌ها از مدعيان قهرماني هستند. 

رسانه‌هاي عربستاني بعد از اين سخنان تمسخرآميز ژاوي به خشم آمدند. بسياري از آن‌ها نوشته‌اند که صحبتهاي تمسخرآميز ژاوي به خاطر اختلاف اين بازيکن با رايکارد سرمربي سابق بارسلونا و فعلي عربستان بيان شده است. 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.